اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۹۳۸
امامی‌فر: اختلاف ما با ذوب آهن سه گل نبود
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: اختلاف ما با ذوب آهن سه گل نبود ۲ مساله اتفاق افتاد که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.
۲۲:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 علیرضا امامی‌فر بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: اختلاف ما با ذوب آهن سه گل نبود ۲ مساله اتفاق افتاد که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. اول تجربه بیشتر بازیکنان ذوب آهن بود و نکته دوم تصمیمات داور بود که تاثیرگذار بود. روی گل سوم این تصمیم داوری مشخص بود و خطای ما را نگرفت و همان توپ تبدیل به گل سوم ذوب آهن شد. تقاضای ما از کمیته داوران این است که داورانی انتخاب شود که حقی از تیم ها ضایع نشود. زیرا با یک امتیاز اختلاف ممکن است یک تیم سقوط کند.

وی در مورد تفاوت ذوب آهن و سپیدرود گفت: اکنون من اینجا هستم که در مورد سپیدرود صحبت کنم فقط در مورد تیم خودم می‌توانم صحبت کنم. هواداران ما زحمت می‌کشند و با هزینه شخصی خودشان می‌آیند و زحمت می‌کشند و ما شرمنده شان شدم. نمی‌دانم چرا برای چنین بازی مهمی از رشت با اتوبوس به اصفهان آمدیم و این مساله سوال برانگیز است و مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشد.
امامی فرد در مورد سه بازی باقی مانده گفت: شرایط ما در بازی‌های خانگی متفاوت است و یک بازی هم با پرسپولیس داریم. پارس جنوبی، سپاهان و سایپا را برده ایم و به این اطمینان رسیده‌ایم که می‌توانیم خوب بازی کنیم و در لیگ برتر بمانیم.
سرمربی سپیدرود در مورد اینکه چطور می‌خواهید تیم تان را مدیریت کنید که استرس نداشته باشد گفت: صحبت های علی کریمی روی بازیکنان تاثیرگذار است و خیلی به آنها کمک می‌کند و خستگی بازیکنان در پایان لیگ مشهود است و تمرینات سرمربی خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. صدرصد امیدواریم که در لیگ بمانیم.
امامی فر در مورد بازی روی چمن مصنوعی در رشت گفت: این مساله تاثیرگذار است و خوب نیست که در شهر باران چمن مصنوعی داریم و امیدوارم این مشکل برای فصل ْآینده حل شود. زیرا استادیوم خوبی در رشت داریم و بردها حاصل حمایت مسئولان از تیم است.
انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین